درباره من

مهیار ابراهیمی وفا هستم، توسعه دهنده نرم افزار.

از سال 1379 در چند شرکت مختلف نرم افزاری کار کرده ام  و همچنان نیز مشغولم. عمده تجربه ام در زمینه سیستم های بانکی و مالی است.

از 1392 بواسطه دوره اسکرام که شرکت کردم با مفاهیم چابک آشنا و به آن علاقمند شدم. بعد از آن مطالعه در این زمینه را بطور جدی شروع کردم و همزمان پیاده سازی اسکرام را نیز در محل کارم پی گرفتم. علاوه بر این در آزمون های مربوطه شرکت کردم و certificate های PSMI (Professional Scrum Master) و CDA (Certified Disciplined Agilist) را دریافت کردم.

بخاطر علاقه شخصی ام ،با وجود اینکه نقاشی ام چندان خوب نیست، مدتی است انیمیشن های کوتاهی در رابطه با مفاهیم چابک درست می کنم و آنها را از طریق آپارات و لینکدین و غیره به اشتراک می گذارم.

این سایت را هم درست کردم که همه ویدیو ها و مقاله ها را در آن یکجا گردآوری و ارائه کنم.

در مورد سایر مشغولیت هایم هم چند کلمه ای بگویم…

اگرچه برای انتخاب رشته بین دو علاقمندی که داشتم، یعنی سینما و نرم افزار، دومی را انتخاب کردم، اما همچنان سینما برایم جدی است.

و از آن هم جدی تر کتاب است، البته داستان. هرچند که کتابهای نرم افزاری و مرتبط با کارم زیاد می خوانم، اما وقتی از کتاب حرف می زنم منظورم کتاب داستان و بخصوص رمان است. همواره در حال خواندن چیزی هستم و معمولا توی کیفم می شود کتابی پیدا کرد.


در آخر اینکه لطفا نظرات خود را در مورد کارها و ویدیوها با من در میان بگذارید. بهترین راه، gmail من به شناسه mahyar.e.vafa است. همچنین در جاهای دیگر هم اگر خواستید می توانید من را دنبال کنید.